La Revista Catalana de Pedagogia, publicació periòdica de la Societat Catalana de Pedagogia (SCP), filial de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC), ha publicat el número 13 (2018) en format d’accés obert. La revista es va iniciar l’any 2002 i es publica en versió electrònica i impresa. La publicació té l’objectiu d’esdevenir una plataforma de qualitat per a la difusió de la recerca i les experiències educatives en l’àmbit de la llengua catalana, així com promoure el debat i la reflexió educativa.

El contingut de la revista es centra en qualsevol aspecte de les diferents vessants del coneixement pedagògic. Els destinataris són professionals de l’educació i investigadors que tinguin interès per l’actualitat de la reflexió, la pràctica i la recerca educativa en l’àmbit català. Aquest número inclou el tema monogràfic «Què s’aprèn mitjançant projectes?».

La Revista Catalana de Pedagogia es troba indexada a les bases de dades i classificacions següents: CARHUS Plus+ (2014)DialnetDulcineaLatindexMIARRACO; i finalment,  SHERPA_RoMEO.

Per a més informació, podeu consultar l’Hemeroteca Científica Catalana (HCC) de l’IEC.